Mailng list me sendmail (ksana)

Mavroyanopoulos Nikos nmav at i-net.paiko.gr
Wed Dec 16 22:10:46 EET 1998

On Wed, Dec 16, 1998 at 09:21:54PM +0200, Dimitriadis Grigoris wrote:

> Niko Kaminakh:
> 	Profanws einai mazoxistiko na protimw na sthsw mia lista
> me sendmail anti me MLM opws to majordomo, apla h ptyxiakh mou
> exei titlo "Meleth-kataskevh mailing list server", opote einai pro-
> fanes oti prepei na emva8ynw ligaki, e? :-)   (no offence)
Kai me majordomo na to ekanes ta idia problimata tha eixes me to sendmail
8.9.1. To kaname sto hellug kai mathame ti simainei Sendmail Installation
And Operation Guide :)

> 	Niko, otan milas gia to operational manual tou sendmail enno-
> eis to Sendmail Installation And Operation Guide? To man sendmail
> den voh8hse kai poly... To Operation Guide pou mporw na to vrw?
> [ Kala ola afta pou egrapses, den ta xw dokimasei akoma, alla 8elw na
> kserw ti kanw :-)  ]
Nai auto... Einai sta sources tou sendmail sto doc/op/op.me kai op.ps.
(ta sources mporeis na ta breis sto www.sendmail.org)
Sto kefalaio 4.7.2 "turning off security checks".

--

Nikos Mavroyanopoulos
        nmav at i-net.paiko.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr