Relaying denied

Jimmy Z. Stergiou hermes at mbn.gr
Wed Dec 16 14:51:03 EET 1998

On Tue, 15 Dec 1998 root at florina.compulink.gr wrote:

> Kalhspera se olous
> Allaxa to linux prin liges meres kai xafnika
> otan paw na steilw email mesw enos termatikou mou bgazei to akolou8o mynhma
> Relayin denied, enw otan stelnw apo to idio to linux ola pane mia xara
> mhpws mporei kaneis na me boh8hsei

profanos ebale kapoion kainourio sendmail o opoios thn katabriskei me to
na mas ta spaei me ta spam-check tou

solution:
anoige to sendmail.cf
bres kapou mia grammi pou arxizei me : FR
ekei dipla sto FR exei to path gia ena arxeio
kane edit to arxeio auto kai pros8ese ta ip ;h ta hostname ton mixanimaton
pou 8eleis na stelnoun mail meso tou linux
restart ton sendmail

Jimmy Z. Stergiou aka Hermes
hermes at mbn.gr , hermes at irc.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr