Mailing list me sendmail

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Wed Dec 16 11:26:26 EET 1998

Hello Linux-greek-users!

  On 16 Dec 98, Linux-greek-users wrote to All with subject "Mailing list me
sendmail":

 L>     Symfwna me tis odhgies tou vivliou, dhmiourghsa adeio to
 L> garbage-sent. Stelnontas mail omws sth lista, enw to mail ftanei
 L> stous subscribers user1 kai user2, to sendmail mou vgazei provlhma oson
 L> a-afora to arxeio, legontas oti einai 'unsafe' na steilei to mail
 L> sto arxeio. DEN einai 8ema permissions

EINAI 8ema permissions. Poio sendmail xrhsimopoieis? To 8.9.1 einai spastiko -
oi elegxoi poy kanei gia permissions se OLO to path twn arxeiwn poy to
endiaferoyn synh8ws mpainoyn anamesa sta podia sou otan prospa8eis na kaneis
kati allo.

Ti permissions exei to home user toy degre kai ti permissions to arxeio?

--
Christos Ricudis
"Windows has detected that a gnat has farted near your computer. Press any
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr