Fonts & X

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Mon Dec 14 11:28:14 EET 1998

Ayto to mhnyma apotelei ekklhsh se oloys osoys exoyn sxesh me ta fonts
sto
Linux gia ta X. Oysiastika asxoloymai me thn ellhnikopoihsh toy
StarOffice
kai 9a h9ela na syzythsw me kapoion sxetika ta fonts: isws na bazame
kapoia
standard pou den yparxoun kai na kalyptoyn thn plh9wra tvn
grammatoseirwn.
Opoios endiaferetai kai asxoleitai me ta fonts, as grapsei.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr