Syndesi me to internet

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Tue Dec 15 17:50:20 EET 1998

John Galanomatis wrote:

> kai afto
> mou leei
> "ppp link is down" afou syndethw (h syndesh krataei liga deyterolepta).
> An epilexo
> PAP h CHAP authentication, tote mou protrepei na valw kati remote
> username an thymame kala.

 Agaphte John,

 Gia "aplo" script login me prompts, 0a se symbouleua na epile3eis prwta
 to manual login terminal option, na shmeiwseis ti prompts erxontai apo
 thn allh pleura, kai meta na alla3eis katallhla ta script lines tou
 xisp. Gia PAP, ypo0etontas gia paradeigma oti o logariasmos sou ston
 ISP sou exei onoma "johng", to password sou einai "gnhoj" kai ena
 syntomo mnhmoniko onoma gia ton ISP sou einai "nsnet", tote prepei san
 root na kaneis edit to arxeio /etc/ppp/pap-secrets kai na pros0eseis th
 grammh:

   johng  nsnet  gnhoj

 meta sto xisp, sto Account Information form, sto "User/name:" input
 field na baleis "johng", kai sto "Remotename:" input field na baleis
 "nsnet". Auta. Perissoteres plhrofories sto PPP.HOWTO. H epomenh
 ekdosh tou xisp 0a exei help pop-ups gia kati san to parapanw gia th
 dieukolynsh tou (oxi kai toso empeirou) xrhsth.

  Me thn elpida oti ta parapanw 0a boh0hsoun,

  Dhmhtrhs
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr