windows manager

Nikolas Voutsinas nvoutsin at atlas.cc.uoa.gr
Tue Dec 15 16:57:04 EET 1998

Εδώ ένας νέο-εισερχόμενος Λινουξας...,

Αν και ο λόγος που έβαλα το Linux ήταν για το πανέμορφο Linux command
prompt,δεν μπορώ να πω ότι δεν χάρηκα όταν είδα τόσους window manager
(άγνωστοι για 'μενα μέχρι τώρα).

Το πρόβλημα:
   Πως μεγαλώνουμε τα χαρακτηριστικά των windows; Αν και 17αρα, κουράζομαι
πολύ για να διακρίνω τίτλους, κ.τ.λ.

   Επίσης φαίνεται σχεδόν αδύνατο να set-αρω το desktop (SuSE
5.3-YaST-Sax-Desktop).
       Την Number 9 Revoloution 3D αν και φαίνεται να την υποστηρίζει για
κάποιο λόγο :
               την βλέπει με video RAM 64 (ενώ είναι 4Μ)(αυτό διορθώνεται),
               την βλέπει και σαν PCI (ενώ είναι AGP) (για αυτό δεν ξέρω
τίποτα)
        Την Mitsubishi Pro 700 την set-αρω με βάση τα scan frequencies
(30-95 kHz, 50-152 Hz)

   Στην συνέχεια ότι συνδυασμούς και να δοκιμάσω στο desktop, όταν κάνω
setup τον video server μου προκύπτουν κάτι οθόνες παραμορφωμένες που είναι
αδύνατο να τις φέρω στο σωστό μέγεθος (εκτός αν με πολύ τύχη καταφέρω κάτι
στα 1600x1200 με 16 bit)

Έχει κανείς καμία ιδέα για το τι μπορεί να συμβαίνει;
Που μπορώ να εντοπίσω την λύση; (εκτός από το 60-μερο support του SuSE)

Ευχαριστώ εκ προτέρων

NIKOLAS VOUTSINAS
Division of Communication and Signal Processing
Department of Informatics
University of Athens

Panepistimioupolis-Ilisia
GR  15784