Mailing list me sendmail

Harris Kosmidhs hkosmidi at hal.csd.auth.gr
Tue Dec 15 14:59:20 EET 1998

On Tue, 15 Dec 1998, Dimitriadis Grigoris wrote:

> 	H me8odos exei ws ekshs: edit to /etc/aliases, me ta aliases
> ths listas. Px egw exw valei ta ekshs:
> garbage: :include: /home/users/degre/garbage-subscribers
> owner-garbage: garbage-request
> garbage-request: degre

> exei ws ekshs:
> user1
> user2
> /home/users/degre/garbage-sent
>
> 	Yparxei kamia idea gia to pws mporei na kseperastei to provlh-
> ma? To vivlio apla perigrafei thn me8odo, den anaferei omws kapoio te-
> toio provlhma. Efxaristw

Ego xrhsimopoio majordomo. To /etc/alias einai:

greek-scuba:    "|/usr/local/majordomo-1.94.4/wrapper resend -l
greek-scuba greek-scuba-list"
^^^^^ gia na energopoio kapoia features tou majordomo(mia grammh)

greek-scuba-list:
":include:/usr/local/majordomo-1.94.4/lists/greek-scuba",/usr/local/majordom
o-1.94.4/archives/greek-scuba.archives
^^^^^^mia grammh epishs.

owner-greek-scuba:hkosmidi
greek-scuba-approval:   hkosmidi

Dhaldh gia to archiving xrhsimopoio ena arxeio alla den tou to dhlono sto
arxeio me tous subscribers.

Harris

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr