ASUS P2B-S

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Mon Dec 14 19:26:04 EET 1998

On Mon, 14 Dec 1998, Mihalis Tsoukalos wrote:

> Geia xara se olous.
>
> Exo mia erotisi na kano:
> Opos leei kai to subject exei na kanei me tin en logo motherboard.
>
> Apo oso ksero to Linux ipostirizei tin P2B alla edo prokeitai gia tin
> ekdosi me on-board SCSI controller [Adaptec chipset].
> An tin agoraso, to Linux:
> 1. Tha tin blepei kai tha blepei kai ton on-board SCSI controller
> 2. Den tha tin blepei katholou
> 3. Tha tin blepei alla den tha mporo na xrisimopoi'i'so ton on-board SCSI
> controller.
> Poia apo tin treis ipotheseis einai i sosti;

O teleytaios kernel pou exw proxeiros (2.1.114 h 2.0.35), leei oti
yposthrizetai mono to 7895 kai oxi to 7890 pou exei h P2B-S, opote
isxyei h ypo8esh 3 (ypo8etw).

> efxaristo ek ton proteron,
> mixalis.

Tassos
--
Bassoukos Tassos              These views are mine,mine,MINE , bwahahaha.....

Buying an operating system without source is like buying a self-assembly
Space Shuttle with no instructions.                            The Samba Team

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr