Ελληνικά.

Yiannis Belias orion at internet.gr
Mon Dec 14 09:57:59 EET 1998

Nikos Armenis wrote:

> Μακαριγάkης Δημήτριος wrote:
> >
> > Επιτέλους κατάφερα να βλέπω αυτά που γράφω.
> > Ομως υπάρχει μια μικρή εξαίρεση στο Subject τα γράμματα εξακολουθούν
> > να είναι ορνιθοσκαλίσματα.
> > Μήπως κάποιος φίλος ξέρει κάτι σχετικό.
> > Χρησημοποιώ το mail του Netscape Navigator.
> > Ευχαριστώ προκαταβολικά.
> >   Μακαριγάκης Δημήτρης.
> Den mas les pws ta kataferes ?
> Egw me tis odhgies tou teleytaiou magaz.linux.gr blepw kai grafw sto
> subject
> tou netscape ellinikos alla den mporw na grapsw(mono) sto kyriws
> parathiro tou mail.

   Xmm, oi odhgeies sto Magaz htan gia netscape-4.04. Ypothetw oti esy
exeis "anabathmisei" se 4.07 san emena, giati kai egw exv akribws to idio
problhma. Epishs parathrhsa oti oi payles "-" stis selides toy Magaz
den fainontai mesw netscape(kai mono)!?, enw fainontai me copy-paste mias
grammhs p.x. sto kedit h apla me ->view source.

--
Yiannis Belias <orion at internet.gr>
Athens University

---Nothing lasts forever but the night sky---
------Extraterrestrial penguins welcome-------

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr