Peri toy Linux Journal kai XISP!

Peter Avgeris pavgeris at usa.net
Sun Dec 13 18:20:01 EET 1998

Poly kalo to arqro, anamfisbhthta.
Omws polloi apo emas dystyxws den phrame to Linux journal.
Kai twra prepei na einai hdh arga gia na to broyme.
Ean kapoios apo esas exei scanner kai mporei na bohqhsei, ti qa legate ean
to arqro ayto skanarontan kai anebaine se kapoio server, p.x. sto hellug
wste na mporesoyme kai emeis poy den prolabame na agorasoyme to teyxos na to
diabasoyme?
Ean mporei kanenas as apanthsei me public mail sth lista.

| Peter D. Avgeris          | Mechanical Engineer (N.T.U.A.)          |
| 26, Saranta Ekklision st. | Tel.: +30 1 9346257  FAX: +30 1 9577997 |
| 171 24                    | Mobile: +30 94 774746                   |
| Athens                    | E-mail: pavgeris at usa.net   ICQ: 3972577 |
| GREECE                    | Web: http://members.xoom.com/pavgeris   |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr