laptop

V. Papaioannou vp at co.umist.ac.uk
Sat Dec 12 16:28:22 EET 1998

At 03:42 PM 12/12/98 +0200, you wrote:
>On Sat, 12 Dec 1998, Vaios wrote:
>
>> At 01:12 PM 12/12/98 +0200, you wrote:

>> nai pragmati, px oi kartes D-Link (pocket adater)
>>

>Me ti taxuthtes?

oi taxythtes periorizontai apo to paralell port to idio, 400 Kbps ( ??)
alla gia aplo terminal de 8es kai parapanw apo 19200 ...

>> >Gia plip support den thimame na ypostirizetai apo ta 3.1.
>> kapu eida pws kaneis to Trumpet Winsock na duleyei me thn paralell port ....
>
>An mporeis na mou peis pou to eides....

to myalo mu einai keno ayth th stigmh ):

>> isws to kalytero einai na to kaneis aplo terminal mesw serial h parallel
>> port ....
>>

>Kati mini-linux (ELKS h kapos etsi?) ? Pou mporo na ta bro?

ennousa na trejeis apla ena kermit apo dos-windows

twra ama 8es linux psaje ligo ta distributions, egw proswpika dokimazw to
doslinux, alla th shmeron hmera prepei na exun bgei kai alla kala
mini-distributions.
(http://www.linuxlinks.com/Distributions/)

filika,
vp.