gia ti ar8ro Gnome (was:Magaz #10)

papas at softhome.net papas at softhome.net
Fri Dec 11 17:48:01 EET 1998

> Auto to ar8ro gia to Gnome pisteuo oti einai poli prooro.
> Ola auta pou  grafi o filatatos Baggelis einai osa iposxetai to Gnome.
> Distixos den exei ftasei se ena development epipedo ospou na ta
> ylopoiei ola auta. Epipleon skeftite an ena neos xristis sto linux
> diabasi auto to ar8ro kai mageuti -logou tou ar8rou -apo to gnome (ka8olou
> api8ano!!) kai prospa8isi na to bali ....mporeite na fantastite ti 8a
> ginei....Ego nomizo  8a to misisei.Proton prepei na egkatastisei xilia dio
> paketa poio mprosta.. kai meta na katebasi to gnome kai na kataferi na to
> [...]

ontos, to GNOME einai akoma se ivridiko stadio, kai poli sixna kolaei.
dimiourgei kai kapoia problimata se merikes periptoseis, alla sigoura
einai
mia aksiologi prospa8eia. Me to ar8ro afto, apla i8ela na anafero oti to
gnome ousiastika einai to mellon sta gui, oti afto kai an simainei.
8elei
poli douleia akoma, alla orismena pragmata ta ilopoiei (px drag n drop).
Einai, simfono, diskolo gia ton meso xristi (poso malista gia ton neo)
na egatastisei to gnome oste na dei ti ginetai. Prepei na parakoloy8ei
CVS tree, kati to opoio apo ti mia einai diskolo kai apo tin alli den
einai
to sigourotero oti 8a doulepsei telika, mia kai poloi kanoun polles
allages
ston kodika ana pasa stigmi.

H alh8eia pantos einai oti eprepe na grapso oti einai poli diskolo na to
egkataastisei enas arxarios, kai oti ola afta einai ta osa iposxetai to
gnome,
kai oxi osa exei ilopoieisei...

Vaggoulas.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr