true type support !

Kwstas Zagoris kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Fri Dec 11 01:12:56 EET 1998

apofasisa mia kai eixe kai ena ar8ro to magaz na balo ypostiri3i
gia true type fonts kai na min perimeno tin 4.0 ekdosi tou  xfree86 mia kai
tote 8a tin exei kai den 8a xreiazete na kanoume oloi ayti tin douleia ....
To zitima einai oti ola ta kano opos ta leei to a8ro alla otan pao na tre3o
xfs mou brazei to minima :

evros:/tmp# /usr/local/bin/xfs -port 7100 -config /usr/local/etc/xfs-conf &
[1] 8214
evros:/tmp# /usr/local/bin/xfs error: Fatal font server error:
/usr/local/bin/xfs error: Element #0 (starting at 0) of font path is bad or
has
a bad font:
"/usr/X11R6/lib/fonts/TTF"

[1]+  IOT trap/Abort          (core dumped) /usr/local/bin/xfs -port 7100
-config /usr/local/etc/xfs-conf

Exei kanis kamia idea ?

* Kwstas Zagoris                                         *
* e-mail : kzagor at rodopi.cc.duth.gr                      *
* My ICQ number is : 9978964                             *
* Known as DeathMan in the world of  IRC                 *
* Hate is my only friend, Pain is my father,             *
* Torment is delight to me, Death is my sanctuary        *
* I SEEK it with pleasure, Please let me die in solitude *
*         Cause Death Means Just Life !!                 *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr