instmon 1.2

Vasilis Vasaitis vvasaitis at waveland.org
Fri Dec 4 16:27:18 EET 1998

Geia se olous...

  Ton teleutaio kairo exo anaptiksei ena programmataki (shell script gia
tin akriveia) onomati instmon (INSTall MONitor). To instmon analamvanei na
parakolouthisei mia egkatastisi pou kanei kapoios xristis, p.x. ena `make
install', kai na katagrapsei ta arxeia pou prostethikan 'i tropopoiithikan
kata tin egkatastasi. Gia na ginei auto o xristis to trexei mia fora prin
kai mia fora meta tin egkatastasi.

  Prin apo liges meres anevasa sto sunsite - 'i an thelete sto MetaLab
opos legetai pleon - tin ekdosi 1.2 tou instmon. Sintoma tha vgalo
sxetikes anakoinoseis sto freshmeat kai sto c.o.l.a. Physika sas sinisto
na to katevasete kai na to dokimasete - prosopika to xrisimopoio sinexeia
kai etsi exo pliri gnosi tou ti egkatastathike gia kathe extra pragma pou
exo valei sto mixanima mou. I dieuthinsi gia na to katevasete einai:

  http://metalab.unc.edu/pub/Linux/system/admin/instmon-1.2.tar.gz

Episis exo stisei mia ipotipodi selida sto:

  http://adriana.grecian.net/~mod/instmon/

  Telos, na simeioso oti parolo pou to instmon to anaptisso kato apo
linux, logika tha trexei se ola ta UN*X. Alloste, an se kapoio den trexei,
tha to anagkasoume.

Vasilis Vasaitis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr