[Fw: biblio Linux sta ellhnika.]

Pavlos Parissis surfking at ath.forthnet.gr
Fri Dec 4 00:16:01 EET 1998

Ego exo thn aggliki ekdosi i opoia einai akrivos idia me tin ellhnikh .
To vivlio den lei kai polla einai elleipes tha elega.
Vgike ena kainourgio alla den thimame akrivos to onoma,se  mavro
eksofilo einai.

Mallon afto tha agoraso kai ena allo pou pali den thimame pos to lene!

Yannis Giftomitros wrote:

> Date: Wed, 2 Dec 1998 12:08:31 +0200
>   From: <kormoran at spark.net.gr>
>     To: <yang at acropolis.net>
>
> Γιαννη χαιρετω
> τα στοιχεια του βιβλιου ειναι τα εξης
>
> τιτλος { Mαθετε το Linux σε 24 ωρες } 1η Αμερικανικη Εκδοση 1998
> Τιτλος πρωτοτυπου { Sams Teach Yourself LINUX in 24 Hours }
> εκδοτης { Μοσχος Γκιουρδας }
> συγραφεας {Bill Ball & Stephen Smoogen }
> αποδοση {E.Γκαγκατσιου  Ηλεκτρονικος Μηχανικος }
> αναφερεται για το RED HAT LINUX 5.0
> περιεχει CD με to LINUX 5.0
> τιμη 7500
>
> χαιρετω
>
> Νικος
>
> --
> Yannis............
>
> yang at acropolis.net
> yang at hellug.gr
>
> --
> Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr
> Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists :
> prin steilete kapoia erothsh psakte mipos exei hdh apanththei.
> Gia opoiodipote problima stilte e-mail ston owner-linux-greek-users

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr