Mia ponemenh istoria

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Thu Dec 3 02:31:36 EET 1998

Kobw kobw gia eynoitous logous.
Episis eimai syntomos gia na min se priksw. Pame:

> 1) Giati den yparxei ena basiko paketo gia ellhnika; Giati prepei na
> paideyetai o arxarios (se ayton PANTA anaferomai) me ta diafora arxeia;
> Giati
> na mhn anate9ei se diaforous (egw pantws eyxaristws dexomai) na
> ftoia3oun RPM
> ('h o,ti antistoixo) gia to diko tous distribution pou na egka9ista san
> tyflosourths;

Giati i douleia exei ginei tmimatika apo polla diaforetika atoma, ta opoia TWRA
brethikan (kai pali oxi ola).
Pantws ftiaxnetai. Alla an theleis na boithiseis (kai eisai sigoura
eyprosdektos) sto http://www.hellug.gr section Projects (ena megalo P)

> 2) Giati yparxei sigh ix9yos gia to xfstt; Exei to kalytero rendering
> gia
> fonts KAI yposthrizei ellhnika. Ase pou OLOI exoun TTF me ellhnika! Gia
> codepage windows-1253 den prepei na yparxei sobarh yposthri3h alla to
> ellhniko daimonio kati mporei na ftia3ei gia ayto!

a) Giati einai neo frouto
b) Giati oloi exoun TTF ellinika alla oxi public domain (lege me clopyright)
g) Giati den exei asxolithei kanenas akoma. Opoios asxolithei, as grapsei ena
HOW-TO (hint)
epi ti eykaireia, sto Magaz #10 yparxei arthro gia to xfstt (Pempti 3
Dekembriou meta to mesimeri tha einai up)

> 3) To HOWTO (xwris na 9elw oute kata dianoia na prosbalw ekeinous pou
> prospa9oun na to ftia3oun kai tous epibrabeyw) den payei na einai ligo
> "palio" merikes fores 'h na fernei tis amarties tou parel9ontos. Kaneis
> 9a
> 9elei grhgora na egkatasthsei ta ellhnika - kai na egktasta9oun. Pio
> poly
> einai san mia syllogh gia programmata 'h plhrofories gia ton eidiko para
> boh9eia gia enan neo xrhsth.

Molis ananewthikan. :-)

> 4) TI MPOREI NA GINEI ME TO PLHKTROLOGIO; Ap'o,ti fainetai to grIsoXKbd
> mporei na yposthri3ei kai tous dyo typous ellhnikwn (des sto keimeno
> mou)
> alla _sigoura_ enas neos xrhsths den mporei na ta bgalei pera.
> Epipros9etws
> to documetation einai xalia. Exoun mperdeytei palia arxeia me kainourgia
> kai
> den bgazeis akrh :-(

Afou to grkbd sou doulevei giati den xrisimopoieis ayto (kai to StarOffice
doulevei me grkbd).

> 5) Pws mporei na 9eloume na kanoume gnwsto ayto to leitourgiko ston
> kosmo
> (kai ontws a3izei ton kopo) an to prwto pou mas rwtaei enas ypopsifios
> xrhsths einai "pws ta paei me ta ellhnika"; An prepei na perasei ayton
> ton
> golgo9a (ase thn ekma9hsh) 9a fygei kakhn kakws!

Sorry, alla ena unixoeides leitourgiko SIGOURA den einai gia tous tempelides.
Kai gia na ginei (pou orismenoi theloume na ginei) tha perasei kairos. Ypomoni.

> 6) Einai krimas ena programma san to StarOffice pou einai to bary oplo
> (idiws
> gia tous ypopshfious neous xrhstes poy rwtane panta "To Word trexei;" -
> den
> rwtane kan gia epe3ergasth keimenou) na einai toso paramelhmeno apo ta
> HOWTOs. Gnwrizw oti einai periergo programma alla 9a'prepe na to
> "ftia9oume"
> kai ayto sta metra mas :-)  Kai propantwn EYKOLA!

Magaz teyxos 6. Mia kai kali sou lynontai ola ta problimata. Syntoma kai eidiko
scriptaki pou kanei OLA ta bimata pou anaferontai ekei.

> 7) An kapou h glwssa mou htan pio kaystikh idiws se douleies allwn pou
> idrwsan isws na tis kanoun zhtaw pragmatika syggnwmh. Egw o kakomoirhs
> oute
> perl 3erw, oute kan mporw na ma9w C++ - to exw parei apofash pia :-( .

Den einai kaystiki, kai den pareksigoumaste eykola (emena mou les) eimaste
skliropetsoi pia.

> Alla
> den mporei na diarganontai happenings sth Stournara kai se basika 9emata
> (opws ta ellhnika) h katastash na einai XALIA.

a) To happening stin Stournara einai POLY pio eykolo na diorganwthei.
b) Xreiazomaste kosmo (programmatistes) pou tha asxolithoun me ayta ta themata,
kai ena happening einai enas kalos tropos na mazepseis :-) merikous

> 8) Den mporei to mpourd*lo pou legetai WInblow$ (syggnwmh kai gia tis
> dyo
> aprepes le3eis) na exei ellhnika apla me ena *click* kai to Linux pou
> "rocks"
> (afhnw thn metafrash se sas) na sou bgazei ta sykwtia anapoda :-(

Mipws thymasai ta Windows 3.1 kai ta ellinika tou Pouliadi ?
Ti sygkriseis einai aytes? Ypomoni. Akoma kai ta Windows NT exoun
problima, akoma
kai to Office 97 exei problima, e, as ta blepoume ligo opws einai....

>  OUF ! Ta'pa kai 3elafrwsa!
>
> Panagiwths Katsaloulis
> --

Michalis Kabrianis