Ouuf! Epitelous h katallhlh erwthsh sto katallhlo meros..

spandazi at egnatia.ee.auth.gr spandazi at egnatia.ee.auth.gr
Wed Dec 2 19:14:41 EET 1998

On Wed, 2 Dec 1998, Thalis Kalfigopoulos wrote:

> Loipon,
> kaneis unpack ton kernela pou 8eleis na peraseis katw apo to /usr/src/linux. Prosexeis na mhn sou plakwsei ton yparxon sou, epeidh pleon den 3epaketarontai san linux-2.x.x alla san linux sketo, kai an exeis soft link to /usr/src/linux->/usr/src/linux-2.0.x 8a xaseis ton palio sou. Afou ton anoi3eis san /usr/src/linux-2.0.x kaneis ena ln -s /usr/src/linux-2.0.x /usr/src/linux. Mpaineis sto /usr/src/linux kai kaneis make menuconfig
> [me seira filikothtas: make config, make menuconfig kai se X make xconfig]
> [...]

Me mia mikri simplirwsi....
Yparxei peiptwsh na exeis kanei kapoio la0os sta menu epilogwn tou
kernel,kai etsi kapoio option na mhn to exeis balei swsta...telos
pantn..yparxei periptwsh me ton neo kernel na mhn mporeseis na
bootareis...

Opote kalo 0a htan prin arxiseis to compile,na pas sto /usr/sr/linux pou
idi yparxei oatn kaneis install,kai na kaneis make zdisk,wste na ftia3eis
mia boot disk me ton palio sou kernel....Gia na mhn trabas ta malia sou
argotera....

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr