Genius Netmouse

Ανδρέας Σοφιάδης - Andrew Sophiadis ssofl at otenet.gr
Wed Dec 2 15:58:41 EET 1998

Kai epitelous h lysh BRE8HKE!!!!!

To freshmeat.net anaferei ena programmataki onomati imwheel to opoio
ftiaxthke prwtarxika gia to intellimouse ths MS.  Omws, opws anaferei o
author, doulevei epityxws kai me to Genius Netmouse kai Netmouse pro.

To perasa sto diko mou slackware 3.5.0 kai me elaxisto configuration tou
XF86Config apo editor, to ekana na scrollarei ta panta!!!

Antreas
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr