Mia ponemenh istoria

Maistrelis Konstantinos fm94 at freemail.gr
Wed Dec 2 16:32:44 EET 1998

At 01:36 ðì 2/12/1998 +0200, you wrote:
>Ayth einai mia ponemenh istoria enos arxariou pou prospa9hse (ti pio
>fysiko)
>na balei ellhnika sto leitourgiko twn oneirwn tou :-) Kai epeidh to 9ema
>einai ane3antlhto 9a anafer9w mono se ayto pou (pleon) pisteyw oti brhka
>thn
>lysh tou.

> OUF ! Ta'pa kai 3elafrwsa!
>
>Panagiwths Katsaloulis

Ontos gia ena kenoyrio xristi to na valei elinika inai ligo diskolo
ala den mpro na fero gnomi gia tin tekmiriosi kai ipostiriksi ton
ellinkon..
PARA MONO PRA3EIS..
ego efxaristo ola ta pedia pou ekatsan kai eftiaksan afta pou
eftiaksan kai ta dexome opos ine..
An kati den mou aresei prospa8o na to dior8oso ..
TO oti afti tin stigmi grafoume (opos grafoume) Ellinika ofilete sto
oti kapoi aloi efagan poli perisotero xrono gia na ftiaksoun afta ta
paketa (kai xoris oikonomiko ofelos) apo oti emeis gia na ta egkatastisoume..

sinepos den mporo na po tipota gia tin douliatous para mono na tin VELTIOSO
opou kai oso mporo kai mou epitrepeoun oi gnoseis mou...

afta epidi to linux einai ena litourgiko pou anaptisete me tin sindromi ton
xriston tou kai oxi  apo tin diamorfosi ton anagkon/apetiseon mias
agorastikis dinamis xriston opos einai ta emporika litourgika

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr