Ouuf! Epitelous h katallhlh erwthsh sto katallhlo meros..

hammer at not.available.yet.sorry hammer at not.available.yet.sorry
Tue Dec 1 21:48:13 EET 1998

Thalis Kalfigopoulos wrote in message ...

>Kala eda3ei...den einai kai TOSO va8ia nera. To na peraseis neo kernel
einai tyflosourths. Otan to prwtoekana den katalavaina kai tipote (oxi oti
katalavainw polla twra, alla leme).
>Asxeta me to an xreiazetai rekerneling h' oxi, egw eimai ths gnwmhs na to
dokimasei. 8a ma8ei polla. Kai sthn xeiroterh periptwsh den 8a tou doulepsei
o kainourgios o kernelas kai 8a bei me ton palio. :-)

XeXe Ti lete re paidia kai pwws ginete ayto?
Dhaladh 1)pws kaneis compile ton Kernel
2)pws ton kaneis Default startup kernel
3)Pws girnas pisw ston Palio

XeXe Sorry gia aythn thn "paidikh" erwthsh alla.. to mono pou exw einai
..megalh dia8esh na asxolh8w me to LINUX

Eyxaristw para poly

PS (teleyteas wras)
Ti einai modules?

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr