Exei kaneis sas petyxei dialup apo to TEE

Peter Avgeris pavgeris at usa.net
Tue Dec 1 23:30:51 EET 1998

Exei kaneis sas petyxei pote dialup sto TEE gia syndesh sto internet?
Xrhsimopoiei chap apo oti moy eipane kai den mporesa me tipote mexri shmera
na petyxe syndesh.

Exei kaneis sas prosbash sto TEE?

An nai as me bohqhsei...

| Peter D. Avgeris          | Mechanical Engineer (N.T.U.A.)          |
| 26, Saranta Ekklision st. | Tel.: +30 1 9346257  FAX: +30 1 9577997 |
| 171 24                    | Mobile: +30 94 774746                   |
| Athens                    | E-mail: pavgeris at usa.net   ICQ: 3972577 |
| GREECE                    | Web: http://members.xoom.com/pavgeris   |