Ouuf! Epitelous h katallhlh erwthsh sto katallhlo meros..

Thalis Kalfigopoulos thalis at hal.csd.auth.gr
Tue Dec 1 10:31:12 EET 1998

On Mon, 30 Nov 1998, Peter Avgeris wrote:

> OXI!!!!!!
> MH!!!!!
> O filos einai neos sto Linux kai einai askopo na mplextei sta baqia nera apo
> twra!
Kala eda3ei...den einai kai TOSO va8ia nera. To na peraseis neo kernel einai tyflosourths. Otan to prwtoekana den katalavaina kai tipote (oxi oti katalavainw polla twra, alla leme).
Asxeta me to an xreiazetai rekerneling h' oxi, egw eimai ths gnwmhs na to dokimasei. 8a ma8ei polla. Kai sthn xeiroterh periptwsh den 8a tou doulepsei o kainourgios o kernelas kai 8a bei me ton palio. :-)

regards
thalis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr