Zhteitai elpis

Kwstas Zagoris kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Sun Aug 30 23:52:15 EEST 1998

    -----Original Message-----
    From: Georgatos Fotis <gef at linux.gr>
    To: linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr
<linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr>
    Date: Κυριακή, 30 Αυγούστου 1998 06:01 μμ
    Subject: Zhteitai elpis

    Poly wraia i selida sas. eimai kainourgios sto linux (toso kairo eixa
95) kai 8a i8ela na ma8w an kapoios mporei na mou kanei setup to kde, kai na
mou diksei merika pragmata, me to azimiwto bebaia.

           Parakalw apantiste mou, Dimitris

    mpori kapoios na paei sto www.kde.org kai pisteuo oti mpori na bri ekei
to kataliles plirifories pou anaferontai gia to kde....

    * Kwstas Zagoris                                         *
    * e-mail : kzagor at rodopi.cc.duth.gr                      *
    * My ICQ number is : 9978964                             *
    * Known as DeathMan in the world of  IRC                 *
    * Hate is my only friend, Pain is my father,             *
    * Torment is delight to me, Death is my sanctuary        *
    * I SEEK it with pleasure, Please let me die in solitude *
    *         Cause Death Means Just Life !!                 *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr