AHA 1520B boi8eia

Peter Avgeris pavgeris at usa.net
Sun Aug 30 22:31:09 EEST 1998

Gia ayto eimaste emeis edw, gia na bohqoyme...
Loipon, ean o scsi aytos controller doyleyei katw apo Win95,98,NT, klp. tote
den exeis na fobasai apolytws tipote, mias kai den exeis hardware conflict
me tipote IRQs, DMAs, klp.
Egw exw ton AVA-1505 o opoios sto Linux xrhsimopoiei ton idio driver me ton
diko soy, ton AHA-1520B.
Peritto na soy pw to poso apsoga bebaia doyleyei...
Qa xreiasteis 3 pragmata:
1) Generic SCSI support ston kernel.
2) AHA 152x support epishs ston kernel
3) mia parametro sto /etc/lilo.conf arxeio.
Meta, eisai etoimos!

Pame loipon:
gia to 1o kai deytero bhma qa xreiasteis recompilation toy kernel. Mporeis
omws enallaktika na xrhsimopoihseis kapoion kernel apo toys polloys poy soy
dinei to CDaki me to Slackware distribution. Mporeis na ftiajeis to bootdisk
me kernel ayton poy leei "scsi & ide support". Aytos o kernel exei modules
kai gia generic scsi oso kai gia aha152x support.
Ean qeleis na kaneis recompilaton toy kernel, dwse YES stis anwterw
parametroys.Gia to pws qa kaneis recompilation ton kernel, symboylepsoy ta
katallhla arxeia, HOW-TOs, FAQs klp. Einai eykolo pantws. Alla den to
xreiazesai.
Gia to 3o bhma, qa xreiastei na morfopoihseis ena arxeio, to /etc/lilo.conf
Ekei mesa qa dhlwseis thn parametro gia ton diko soy controller, qa trejeis
to lilo kai qa janabootareis. Bootarontas, qa exeis support gia ton SCSI
controller soy.
Analytika, parakatw:
To /etc/lilo.conf einai ena arxeio ths morfhs:
(oti einai mesa se parenqeseis, prepei na ta paraleipseis)

# LILO configuration file
# generated by 'liloconfig'
#
# Start LILO global section
boot = /dev/fd0  (me thn ypoqesh oti bootareis apo disketta)
                 (ean bootareis apo hd, tote bazeis p.x. ...hda1)
#compact        # faster, but won't work on all systems.
# delay = 5
vga = normal    # force sane state
ramdisk = 0     # paranoia setting
# End LILO global section
# Linux bootable partition config begins
image = /vmlinuz    (ayto to arxeio einai o kernel.)
  root = /dev/hda2   (ayto einai to root partition toy linux soy)
  label = Linux
  read-only # Non-UMSDOS filesystems should be mounted read-only for
checking
# Linux bootable partition config ends
# Configuration for the Adaptec AVA 1505 SCSI Adapter
append="aha152x=0x340,11,7,1"   (ayth einai h parametros gia ton aha152x)

0x340 einai to memory address (synhqws 0x330 h 0x340)
ayto shnyqws to tsekareis me jumpers panw sthn plaketta
11 einai to IRQ. Ean se sena einai diaforetiko, tote bale ayto poy einai.
me to 7 kai to 1 prepei na doyleyei, de xreiazetai allagh.

Ean qeleis na egkatasthseis to RedHat 5/5.1 ta pragmata einai teleiws
diaforetika. Ean wstoso qa se endiefere to RedHat, grapse moy proswpiko
e-mail gia na se diafwtisw.

Ayta ai kalh epityxia. Ean soy doylepsei, tote steile kapoio enhmerwtiko.
Ean exeis problhma, janagrapse.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr