Generic SCSI support

Saipman the Great saipman at eexi.gr
Sat Aug 29 07:08:13 EEST 1998

Kalhmera linux-greek-users,
symfwna me tis odhgies tou A. Chouchoula, energopoihsa to SCSI emulation
support, built in ston kernel ( oxi module ) katw apo to Floppy, IDE,
and other devices, kai epishs to Generic SCSI support pali built in, katw
apo to SCSI support.
To prob einai oti afou egine kanonika compile to xcdroast 0.96d final,
trexontas to, mou emfanizei ena parathiro me mynhma lathous, oti den
yparxei Generic SCSI emulation support, etsi den anagnwrizei to cdr ( ena
HP cd-writer plus 7200i ).
Kathe boitheia, protash, empeiria eyprosdekth.

Eyxaristw ek twn prwterwn,
Konstandinos Saipas
saipman at eexi.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr