X DMA graphics ?

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Thu Aug 27 16:47:15 EEST 1998

On Thu, 27 Aug 1998, Stelios Xanthakis wrote:

> Hi !
>
> 	Exei riksei kaneis mia matia ston kodika tou X doom gia linux?
> 	Ap'oti fenetai (ke den tha mporouse efkola na ginei allios)
> ta grafika sxediazonde me DMA se mia perioxi graphics buffer sti mnimi.
> 	Epitrepei kati tetoio o X-server ?

Den exw dei ton kwdika tou XDoom, alla...
Mhpws ayto pou kanoune einai aplws na exoun ena shared memory segment
metaxy doom kai Xserver, to opoio meta na to kanoun shared image h shared
pixmap? Me ayton ton tropo o client kanei katey8eian render sthn mnhmh
kai o Xserver ta diabazei apo ekei kai meta katey8eian sthn o8onh, xwris
na xreiazetai na perasoun ta dedomena apo sockets.

> 	Safos meso sockets ke vasi tou X protocol (XDrawLine + alla)
> den mporoume na exoume apodosi gia grigora ke orea graphics.

Mono ean ennoeis "orea"=="3d", opote mono to SciTech Display doctor gia
Linux isws na mporei na mas swsei ... (deite to article kapou sto
http://www.slashdot.org/ )

Tassos

--
Bassoukos Tassos

Beat me. Whip me. Make me admin AIX. - Gary Barnes in ASR
Damn, why do I get only the last one? - Bassoukos Tassos in lingr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr