Re^2: Talk Problems.

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Thu Aug 27 00:16:28 EEST 1998

Hello Linux-greek-users!

  On 26 Aug 98, Linux-greek-users wrote to Antonis Tsolomitis with subject "Re:
Talk Problems.":

 L> Psaxvovtas sto Internet blepw pws to talk dev eivai aveksartnto
 L> programma (n' kavw ka0os?) poio programma to periexei wste va
 L> psaksw tnv teleutaia version?

Praktika ola ta programmata poy exoyn sxesh me networking proerxontai apo to
BSD [1]. Oi commercial vendors (SVR4) xrhsimopoioyn synh8ws ports twn
programmatwn aytwn apo to 4.3BSD, emeis eimaste pio tyxeroi kai xrhsimopoioume
metagenesteres ekdoseis (4.4BSD NET-2). Epeidh fysika den einai dynaton na
symfwnhsoume se tipota, o ka8enas exei kanei dika toy ports aytwn twn
programmatwn. (mono ta Net/Open/FreeBSD moirazontai kapws ton kwdika toys). To
Linux xrhsimopoiei to port poy onomazetai NetKit (psakse sta archives ths
comp.os.linux.announce), kai to Hurd ena epishs diko toy port (inettools).  Oi
pio ekseligmenes kai bugfixed ekdoseis twn programmatwn aytwn pantws briskontai
kata th gnwmh moy sto OpenBSD, alla xreiazontai kapoio porting gia na
doulepsoyn sto Linux.

[0] Footnote Index Reference Base
[1] Eytyxws dhladh poy htan BSD software kai kalyptotan apo to BSD license,
giati an - 8eos fylaksei - to Net2 htan GPL software, shmera anti gia IP 8a
xrhsimopoiousme XNS [3] h ISO/OSI [4]
[2] "Magda se parakalw fwtotyphse ayto kai steilto sto grafeio 0x34af9"
[3] Xerox Networking Suite [2]
[4] Nai, oi typoi me ta 7 layers. Gia ena paradeigma toy pws moiazoyn ta
prwtokolla poy sxediazoyn, koitakste th diey8ynsh sas se X.400 format .

--
Christos Ricudis
"Windows has detected that a gnat has farted near your computer. Press any
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr