term enhancements...

Kaminakis Nikos nickam at venus.cs.teiher.gr
Wed Aug 26 16:08:29 EEST 1998

On Wed, 26 Aug 1998, Giannis Economou wrote:

> Ithela na rotiso, pos ginetai, se ena xterm px. , na kaneis ta arrow-keys na fernoun tis prohgoumenes entoles poy exeis dosei.

nomizw oti einai 0ema shell pou exeis ..p.x to tcsh exei auth thn
dynatotha tou "doskey"

> Epishs, kati pio aplo, pos kaneis to shell-prompt sou na sou grafei to pwd 'h kati san "username:pwd>"?

auto exartate apo to init script pou diavazei to ekastote shell pou vazeis
to csh kai tcsh an den kanw la0os diavazoun to .cshrc
to bash diavazei to .bashrc
ekei kapou orizeis to prompt sou opws 0eleis na einai ... :)
oti alagh kaneis prepei meta na kaneis source to file auto
p.x source .cshrc
source .bashrc

auta ..ama den ta 'pa kala as me dior0wsei kapoios

perissoteres plhrofories sto  man tcsh/csh/bash

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr