1) pap - connection

Karamanolis Nikos cv92145 at central.ntua.gr
Tue Aug 25 00:26:09 EEST 1998

On Sun, 23 Aug 1998, Xristos Athanasopoulos wrote:

> Telika akomh den exw kataferei tipota. 8a trela8w. Ti sto kalo xreiazetai?
> Ypopsiazomai oti prepei na allajw katitis sto /etc/ppp/options . Gia koita allh mia
> fora ta arxeia moy kai an exeis kamia idea....
>
> netor.dip
> ------------------
> port ttyS0
> again:
> sleep 2
> send ATZ\r
> wait OK 2
> init ATZ
> dial 22104
> default
> mode PPP
> goto quit
>
> quit:

> /etc/ppp/options
> --------------------------
> crtscts
> modem
> defaultroute
> asyncmap 0x00000000
> debug
> bsdcomp 15,15
> ipcp-accept-local
> ipcp-accept-remote
> noipdefault
>

> - - - - - - - - - -- - - - - - - -- -
> pap-secrets
> --------------------
> # Secrets for authentication using PAP
> # client     server     secret       IP addresses
>    axrst      *               xxxxxxxx
>

> Xrst.

Ta ipcp_accept_local kai remote NOMIZW den xreiazontai afoy les
noipdefault, alla den kanoyn kai kako.
Sygxwreste me gia thn aporia moy alla egw otan empaina sto Netor ekanan
synebenan ta ekshs 2 pragmata. Se merikes grammes apantage PPP (den
xreiazotan username kai password kai eprepe na exeis PPP protokolo) kai se
alles apantage zhtwntas username kai password alla me SLIP protokolo.
Lew, mhn pedeyeste kai adika.
Kaloy kakoy pantws kane kai ena arxeiaki chap-secrets (sto idio dir me to
allo) poy na einai ekribws to idio me to pap. Poy ksereis kammia fora.
Kai an mporeis na dwseis oles tis parametroys sto command line toy pppd
(ayto doylepse kai se mena). Kai mono tis aparethtes. ti ta 0es ta
asynqmap, kai ta alla... Dokimase prwta me ta basika kai meta ta ypoloipa.
Twra poy koitaw kalytera sto option  den yparxei to option username axrst poy
leei ston pppdna psaksei sto pap (chap) secrets kai na dwsei ta analoga kata to
authentication.
oi dikes moy parametroi einai:
pppd lock crtscts /dev/ttyS1 38400 user xxxxxxxx noipdefault defaultroute

Ayta apo emena....
Nikos

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr