samba synexeia .........

Kaminakis Nikos nickam at venus.cs.teiher.gr
Sun Aug 23 21:18:16 EEST 1998

yooo
akouste to koufo twra .......
vlepw apo to lan to linux (apo ta win98 network neihborhood), kanw double
click, alla mou zhtaei ena passwd ........
den 3erw ti passwd einai auto, exw kanei boot sta windows me to login kai
to passwd enos yparxontos xrhsth tou linux, alla den mporw na dw ta file
systems . mhpws to la0os einai sto conf ????
akolou0ei to smb.conf mou
[global]
;  guest account = samba
;  guest ok = False
   server string = Brave OpenUnix 1.2
   workgroup = EUROLINK
   hosts allow = 192.168.0.
   debuglevel = 0
   encrypt passwords = yes
   security = user
[homes]
   comment = Home Dirs
   path = /home
   browseable = yes
   public = yes
   writable = yes
   printable = no
   create mode = 0755

loipon ..... sthna rxh skeutika oti isws he0el to passwd tou guest account
samba, to opoio den eftia3a, alla met markarw (kanw comment) oti exei
sxesh me guest sto smb.conf , 3ana 3ekinw tous servers, (trexoun apo
rc.local) kai 3ana ta idia .....
" You must suply a passwd to make thsi connection"
resource: \\BRAVE\IPC$
passwd: (exei ena field pou symplhrwneis to passwd)

ftaiei to conf ?
ti prepei na valw ??
yparxei pou0ena kapoio documentation sxetika me configuration ?

koita na deis pou kolame .......
mporei kapoios na mou sthlei ena conf pou na douleuei ??????
xairetw :))))

nikolas

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr