Connecting to internet

Manos manosol at hellasnet.gr
Sun Aug 23 01:12:32 EEST 1998

Geia
Eimai sxetika kainourios sto xwro tou Linux.
To xrhsimopoiw peripou 9 mines.Twra teleutaia meta tin apoktisi modem
diakais po8os mou einai i sundesi mou sto internet (kai oxi mono) mesw
Linux.
Exw dokimasei pollous tropous (p.x kpppd apo kde1.0) alla twra teleutaia
prospa8w na sunde8w mesw minicom.
Ka8ws o provider mou xrisimopoiei PAP prepei otan dw sto terminal tou
minicom ta kinezika &^*~# ktl na patisw alt-q kai meta na apantisw yes stin
erotisi exit without reset ktl .To provlima pou antimetwpizw einai oti den
douleuei o sunduasmos alt-q.Opote telika me petaei e3w o server.
Xrisimopoiw Redhat 5.0 .

An mporei kapoios na mou pei mia gnwmi 8a me voi8ouse poli

Thanks anyway

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr