Re^2: samba ???

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Fri Aug 21 10:15:45 EEST 1998

Hello Linux-greek-users!

  On 21 Aug 98, Linux-greek-users wrote to Jimmy Z. Stergiou with subject "Re:
samba ???":

 >> c) mipos apla xazoxerete? solution: rpm --nodeps -i paketop.rpm
 L> h diafora apo to 2o ???????

Diabase kai kanena manual re kaminaki, exeis rwthsei O,TI malakia yphrxe na
erwth8ei s'ayto ton kosmo (ektos apo to pws 8a mpeis sto internet me linux, kai
pws 8a kaneis compile to KDE).

Otan egka8istas me rpm ena paketo koitaei an yparxoun kapoia alla pragmata poy
proapaitountai gia thn leitourgia toy paketou. DEN koitaei an ontws yparxoyn
sto systhma, alla aplws an exoyn EGKATASTA8EI me RPM. Etsi praktika an ena
systhma den exei sth8ei eks'arxhs me RPM, 8a soy bgazei synexeia failed
dependencies. H epilogh --nodeps lynei to problhma - an ONTWS exeis to paketo
poy sou zhtaei...

--
Christos Ricudis
"Windows has detected that a gnat has farted near your computer. Press any
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr