mail apo ISP mesw PINE

Karamanolis Nikos cv92145 at central.ntua.gr
Thu Aug 20 22:17:47 EEST 1998

On Thu, 20 Aug 1998, Spiz Kapa wrote:

> Geia,
>        allh mia erwthsh exw re paidia...mporei kapoios va mou ejhghsei pws
> mporw (av givetai bebaia) va pairvw to email mou apo kapoio ISP (blepe
> forthnet) mesw tou pine...kamia biasuvh bebaia dioti toulaxistov mporw va to
> blepw pros to parwv mesw Netscape Messenger alla kalo 8a htav va to ma8w kai
> auto. To problhma faivetai va exei kapoia sxesh me to hostname dioti apo
> pine oute va steilw mail dev mporw twra afou mou leei kati mhvumata tou
> tupou : can't resolve hostname h' hostname SpizKapa incomplete h' return
> [...]

Gia na steileis mail mesw pine, bale ama 0es thn diey0ynsh   toy SMTP
server toy ISP sto config toy pine (apo to main menu-->setup-->config)
Ekei mporeis ephseis na baleis to domain poy 0a pairneis mail (px. an
eisai nikosk at forthnet.gr tote domain=forthnet.gr). Ayto mazi me to login
soy (sto localmhxanhma) 0a stelnete ws diey0ynsh apostolea. Opws katalabes
to login soy 0a prepei na einai idio kai sto linux soy (dhladh an sto
forthnet eisai nikosk, prepei na eisai kai sto linux soy nikosk), alliws
mhn perimeneis na labeis swsto mail. Episeis an den baleis domain 0a
stalei to domain toy linux soy opote (kata pasa pi0anothta) pali mhn
perimeneis na labeis mail apo kanenan.

Gia na pareis mail 0a prepei na xrhsimopoihseis ena programataki poy 0a
soy ferei ta mail sto mhxanhma soy... opws proeipw0hke ena apo ayta to
opoio xrhsimopoiw kai egw einai to fetchmail. Aplo kai eksyphretiko.
Prosekse sto config toy na mhn dhlwseis SMTP giati ta paizei...
To mono enoxlhtiko einai oti otan pairnei ena main soy petaei ena mynhma
sthn consola (sto tty toy xrhsth ennoeite) mhn afhnontas etsi na kaneis
kati allo, px IRC. Egw gia na to apofygw texw ta X kai ksemplekw.

An kaneis kserei kammia lysh gia to parapanw problhma parakalw boh0eia...
Nikosk

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr