Re^2: Linux on SPARCstation 330 ???

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Wed Aug 19 15:06:37 EEST 1998

Hello Linux-greek-users!

  On 19 Aug 98, Linux-greek-users wrote to Christos Ricudis with subject "Re:
Linux on SPARCstation 330 ???":

 L> Edw akribws exw mia aporia... Estw oti katebazw ton kernel, kai
 L> ton kanw compile se x86 platforma all me ta options pou
 L> xreiazontai (sta Makefiles kai opou allou), gia Sparc.

Nai agori moy, alla me TI compiler? H GCC poy exeis sto x86 sou bgazei kwdika
gia X86, oxi gia SPARC. An ksanakaneis compile thn GCC gia SPARC target, isws
kati na ginei. (h ypo8esh sou me tis libraries einai la8os, o kernel den
ginetai link me kammia library)

 L> se Sparc), kai dedomenou oti dokimasa na bootarw to 330 me
 L> bootable disko apo SPARC ELC, kai meta apo SPARC Classic

Na kaneis boot apo to network, dokimases?

--
Christos Ricudis
"Windows has detected that a gnat has farted near your computer. Press any
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr