Linux on SPARCstation 330 ???

Sifalakis Manolis msifa at ariadne-t.gr
Wed Aug 19 13:53:30 EEST 1998

Christos Ricudis wrote:
> Ean ennoeis Sun 4/330, nai, isws kapoio teleytaio kernel na trexei. Miso lepto
> na dw ti akribws einai to 4/330.

Nai that's it !!

> A. Nai. SPARC se VME bus. Psiloxlwmo to blepw na yposthrizetai plhrws. Sth
> selida toys lene th mia fora nai, thn allh oxi, kai thn trith isws -  alla
> mporeis toylaxiston na dokimaseis. 8a xreiastei na kaneis compile enan
> teleytaio kernel (2.1.105, 106) se kapoio allo Sparc/Linux mhxanhma. Ystera
> kane boot apo to diktyo kai des ti symbainei :)

Edw akribws exw mia aporia... Estw oti katebazw ton kernel, kai ton kanw
compile
se x86 platforma all me ta options pou xreiazontai (sta Makefiles kai
opou allou),
gia Sparc. Tha mporw na xrisimopoiisw ton kernel auto se Sparc ??? An
oxi gia poio
logo ??? Epeidi isws na xrisimopoiei dynamic libraries apo to x86 ???
 An i parapanw ypothesi einai FALSE (dil den mporw na xrisimopoiisw ton
kernel meta
se Sparc), kai dedomenou oti dokimasa na bootarw to 330 me bootable
disko apo
SPARC ELC, kai meta apo SPARC Classic (me SunOS 4.1.3), alla den egine
tipota
(me ton kernel dil pou itan compiled se alles SPARC platforms), ti
elpides exw
na ta kataferw me ton tropo pou anafereis parapanw ???. Ektos an  isws
kanw
compile ton kernel se Sun 4 ?? To ELC einai Sun 4c, kai to classic Sun
5m.

TIA
Manolis
(.WILLY)

	Sifalakis Manolis  (WILLY)
	e-mail: msifa at ariadne-t.gr       ARIADNE-T NOC
	   tel: +30 01 6544279          NCSR DEMOKRITOS
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr