1) pap - connection , 2) booting

Jimmy Z. Stergiou hermes at mbn.gr
Wed Aug 19 13:44:40 EEST 1998

On Tue, 18 Aug 1998, Xristos Athanasopoulos wrote:

> 2) Pws ginetai otan bootarei to mhxanhma na mpainei kat'ey8eian sto
> shsthma xwris na zhtaei login kai passwd? 8elw na trexw mai BBS as poyme
> kai otan kobetai to reyma kai leipw na trexei pali apo thn arxh.

xoris na 3ero to proggie pou xrhsimopoieis gia thn bbs, den blepo giati 8a
prepei na kaneis login gia na tre3ei.
tosa kai tosa programmata (demones, klp) trexoun xoris na anagkasteis na
kaneis login.
bale to proggie pou sikonei to bbs sto rc.local (den 3ero pou akribos
einia auto, to path allazei analoga me thn ekdosi linux pou trexeis) kai
profanos 8a eisai mia xara

Jimmy Z. Stergiou aka Hermes
hermes at eexi.gr , hermes at mbn.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr