Linux

Costas bcostas at hol.gr
Tue Aug 18 17:48:34 EEST 1998

THEMiS PAPASSiLEKAS wrote:

> >  Pairnei mia mera loipon enas typos thlefwno kai leei
> > sthn thlefwnhtria oti to provlhma toy einai oti toy xalase to "stand toy
> > kafe"....
>
>     Ela vre... urbant legend einai, to exw diavasei se kammia dekapentaria sites ana
> ton kosmo... alla den apokleietai na exei symvei kai st' alh8eia.

Emena pantws moy fainetai poly pi6ano na exei symvei asxeta apo poy
proerxetai. To exw diavasei se polles diaforetikes periptwseis, kai ka6e
fora allazoyn thn phgh, an kai thn epoxh poy to akoysa den eixe skasei
akoma sto Internet gi'ayto moy fainetai pi6ano na egine ontws sthn
Compaq. Anyway mporei na to kanw kai egw sto grafeio me ena palio CD poy
exw. Porwsh...
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr