sxetika me rpm

Aris Sotiropoulos sotirop at csd.uch.gr
Tue Aug 18 15:23:44 EEST 1998

Gia thn prwth erwthsh den 3erw.

Alla gia th deuterh mallon ennoeis oti bazeis mia megalyterh ekdosh enos
hdh yparxontos paketou. Tote yparxei sto rpm epilogh gia UPGRADE.
Fantazomai oti o,ti apo thn palioterh ekdosh den xreiazetai analmbanei to
RPM na to sbhsei. Ekei einai kai olh h "e3ypnada". 3ereis ana pasa stigmh
ti akribws yparxei sto systhma.

Mhpws 8a mporouse na mou pei kapoios an ena programma to briskw mono se
tar.gz pws ginetai na to kanw rpm? Kai auto gia na mporw na exw tis
eukolies tou RPM.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr