Re^2: Vyper 330 & Xfree

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Aug 18 11:17:24 EEST 1998

Hello Linux-greek-users!

  On 18 Aug 98, Linux-greek-users wrote to All with subject "Re: Vyper 330 &
Xfree":

 L> Se ti analyseis thn shkwneis?  Ekanes kati idiaitero? Egw den
 L> mporw na thn dw ikanopoihtika se kamia allh analysh apo 800x600
 L> se 8bit. Thn ebales me to Xfree setup h  eftikases kateu8eian t
 L> o /etc/X11/XF86config?

8eleis TELEYTAIA version tou XFree86, me tous drivers ths SuSe epanw. Egw to
esthsa se RedHat kai den eixa kanena problhma, shkw8hke amesws sta 1024*768

--
Christos Ricudis
"Windows has detected that a gnat has farted near your computer. Press any
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr