ellhnika fonts & /usr/local/bin

Antonis Tsolomitis atsol at itia.math.uch.gr
Mon Aug 17 10:20:50 EEST 1998

> Ma to Netscape (ayto toylaxiston poy exw se Linux kai se Irix) yposthrizei
> charset windows-1235 (ypo8etw oti ta deixnei san na htan iso8859-7, alla
> para tayta to antilambanetai san oro).

Nai kala, alla ama rikseis mia matia sto directory twv ellnvikwv
fonts 0a deis oti yparxei eva arxeio me titlo fonts.dir
Apo ekei diabazei o X server ti fonts eivai dia0esima. Av deis loipov auto
to arxeio 0a deis oti dev yparxouv fonts me charset windows-1235.
Opote kai to Netscape dev  briskei windows-1235 fonts.
H texvikn pou perigrafetai sto pws va stnsete ta ellnvika
sto HOWTO pou se parepempsa kavei aliases ta ellnvika 8859-7
kai ta 1235 se iso8859-1 (vai 8859-1 !) opote paueis va exeis problnmata.
Malista sta font settings tou Netscape dialegeis to iso8859-1 kai oxi -7

Me alla logia swsta opws les, to Netscape ypostnrizei windows-1235
alla tetoia fonts dev tou exei dia0esima o Xserver.

> Poly fobamai oti h hli8iothta toy webmster poy anafereis einai poly
> megalyterh ap' o,ti ypopsiazesai kai dhlwnei san charset=iso8859-1 opote kai
> san default na baleis to iso8859-7 'h to windows-1235 to Netscape
> ypoxrewtika 8a gyrnaei se Western charset me apotelesma na blepei kaneis
> mparmpoytsala.

pali kala pou dev dnlwvei winblows-1235, euxaristnmevoi va eimaste... :-)

To HOWTO gia ta ellnvika eivai poly plnres. Rikse mia matia.
Grafei akoma kai gia xterm kati poly xrnsimo gia osous xrnsimopoiouv
elm n' pico gia to mail tous kai 0elouv va exouv ellnvika.

Ovtws to xfmail pou egrapse o Giavvns eivai apo ta kalytera
av oxi to kalytero. Pisteuw omws oti eivai xrnsimo se opoiov
xrnsimopoiei Unix va eivai eksoikiomevos me ta mn grafika programmata
opws elm n' pine movo kai movo gia to oti eivai "portable"
me tnv evvoia oti pavta mporeis va deis to mail sou
apo allou me eva aplo telnet (eav bebaia o ISP sou sou divei prosbasn
se Unix shell).

Avtwvns.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr