ellhnika fonts & /usr/local/bin

Antonis Tsolomitis atsol at itia.math.uch.gr
Sun Aug 16 15:44:31 EEST 1998

>    Xairetw kai pali. Katebasa ta ellhnika fonts apo to ftp.linux.gr
> kai ta egkatesthsa. To problhma mou einai oti de mporw na dw oles tis
> selides pou periexoun ellhinka. Gia paradeigma ola douleyoun mia xara sto
> http://www.linux.gr alla otan paw na mpw sth selida ths eley8erotypias px
> blepw mono kinezika.

Auto symbaivei (pi0avws) giati n Eleu0erotypia akolou0ei tnv moda
va dnlwvei charset=windows-1235 avti gia iso8859-7 apo agvoia
n' nli0iotnta tou webmaster tns. To 0ema avtimetopizetai ftiaxvovtas
font aliases. Sto ellnviko HOWTO gia to pws va stnsete ta ellnvika
avaferetai leptomerws ti prepei va kavei kaveis gia va ftiaksei
auta ta aliases. Oi evtoles eivai perierges gia tov kavourgio sto
Unix alla mporeis pavta va kaveis copy kai paste apo to HOWTO
stnv grammn evtolwv sou wste va apofygeis tyxov la0n. Koita loipov
sta HOWTO's sto linux.gr gia to pws stnvovtai ta ellnvika
stnv ypoparagrafo gia to Netscape.

>    Alh8eia yparxoun graphical clients gia irc kai e-mail ? Gia thn wra
> xrhsimopoiw
> to pine kai to BitchX.

Gia irc dev kserw, alla gia mail yparxei to programma pou erxetai
mazi me tov Netscape--Communicator ka0ws kai to kmail tou KDE. Fysika
yparxouv kai polla a'lla alla' ayta eivai ta pio eukola va ta brei kaveis.
Omws ta mn grafika programmata (elm kai pine) eivai pio kala me tnv evvoia
oti douleuouv apo pavtou (me eva aplo telnet stn mnxavn apo tnv opoia 0es
va diabaseis mail).

> Parepimptontws otan egkatesthsa to BitchX, to
> ektelesimo arxeio dhmiourgh8hke sto /usr/local/bin. H monh lysh omws gia
> na to trejw einai na to metaferw sto /bin. Nomizw oti kapoy prepei na
> dhlwsw kai to /usr/local/bin gia na anazhtaei kai ekei to shell ta
> ektelesima arxeia, alla de gnwrizw se poio arxeio prepei n dhlw8ei.
>    Otan xrhsimopoiw to fetchmail, ta e-mail apo8hkeyontai sto

Av exeis RedHat Linux, avoikse se evav editor to arxeio .bash_profile
ekei dnlwvovtai ta paths tou logariasmou sou. Koitakse prosektika
tnv syvtaksn. Ekei pou teleiwvei n grammn tns metablntns PATH
pros0ese
:/usr/local/bin
kai epavefere to ektelesimo apo to /bin pou to ebales sto /usr/local/bin
Apo tnv epomevn fora pou 0a kaveis login stov logariasmo sou 0a douleuei.
(mporeis va dwseis kai
 source .bash_profile av dev 0es va kaveis logout kai login ksava.)

Avtwvns.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr