Aporeies arxariou....

Christos Kanellopoulos ckane at skiathos.physics.auth.gr
Fri Aug 14 23:58:47 EEST 1998

   Prospa8w na sthsw to .fetchmailrc tis teleytaies meres alla profanws kanw
kati la8os dioti arneitai peismatika na doulepsei. An to xrhsimopoiei kaneis
8a mporouse na mou steilei ena copy tou dikoy toy mpas kai dw ti ginetai ?
Distyxws egw de mporw na kanw polles dokimes me to modem mou gar pshfiakh
grammh.
   Shmera epishs perasa ta ellhnika fonts kai blepw mia xara apo netscape.
To 8ema einai pos sto kalo mporw na allajw to plhktrologio apo aggl. se ell.
kai na grapsw ??
    Se ena prohgoumeno e-mail diabasa oti to RAM toy Sept. 8a exei to kde
1.0 gia RH 5.1. H aporeia mou einai uparxei problhma gia kapoion exei RH 5.0
??
   Allo ena thema mou me apasxolei einai to ejhs : Gia na synde8w ston ISP
mou xrhsimopoiw to minicom ws root giati mono etsi mporw na jekinhsw to
pppd. Sth synexeia janakanw login ws aplos user kai xrhsimopoiw thn hd
anoikth grammh. Yparxei thema asfaleias ?
 Ayta ta oliga. Zhtw sygnwmh an sas kourasa...

     Kanellopoulos Christos
 Undergraduate student @ A.U.T.H.
      Department of Physics

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr