Re^2: All

Kostas Lialiambis admin at edessa.topo.auth.gr
Fri Aug 14 19:34:00 EEST 1998

Costas wrote in message <35D435F8.DC2B3CD at hol.gr>...

>Kanoyme kai farses e??!!! ;-)))

3ereis einai poly dyskolo na krathsei kaneis thn psyxraimia toy otan erxetai
to ka8e hli8io plasma kai grafei: "Ebala to Linux alla meta mia bdomada to
bare8hka - mporeite na moy peite gia poio logo den prepei na to bare8w?".
Einai san na mpainw kai gw p.x. se mia lista gia heavy metal kai na grafw
"Kserete pote de m' areze to heavy metal kai panta 8ewroysa toys
heavymetalades oti einai ypokeimena me IQ mikrotero toy 0 ths klimakas
Kelvin - Mporeite na moy peite gia poio logo prepei na moy aresei to heavy
metal?" kai na perimenw eygenikh kai psyxraimh apanthsh.

Korrrrrrrrrrr.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr