grIso1.2 problem

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Fri Aug 14 15:19:07 EEST 1998

Gerassimos Toumazatos wrote:

> Paidia geia sas.
> Egkatesthsa to griso 1.2 paketto se ena systhma me redhat5.1
> Ola fanhkan na doyleyoyn kanonika mono poy otan gyrnaw to plhktrologio
> sta ellhnika den grafei tipota.

  Gerassime,

  Grafei mia xara, apla to application sto opoio kaneis th dokimh
 den exeis swsth ry0mish gia 8-bit input. Kane thn dokimh me to
 paradeigma tou xedit apo tis odhgies ths egkatastashs kai 0a
 peis0eis gia to parapanw. Meta, diabase to arxeio TIPS gia na
 pareis mia idea tou ti "paizetai" ws pros to 8-bit input.

  Dhmhtrhs
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr