libc salata....

I.Ioannou roryt at hol.gr
Fri Aug 14 08:38:11 EEST 1998

On 13-Aug-98 Karamanolis Nikos wrote:

> Erwthsh: ti ekana ???

Oti akribws les ston titlo sou : salata

> ti h0ela na kanw ???

ELF Linux :-)

> ti 0a kanw ??? (safestaato

Na sou pw, afou les oti den eixes kan ELF kernel, eixes POOOOLLYYY palia
distribution. Ante twra na ksemplekseis ta a.aout me ta elf. An apla thes na
mpeis sto mhxanhma kai apo kei na diorthoseis, boot apo disketes, mount ton
disko sou, kai epanefere to ld.so kai thn libc stis protiteres katastaseis toys
(Tha koitakso to apogeymataki na sou steilo ena geniko kernel kai ena geniko
root recsue image kai to rawrite)

An pragmati thes anabathmisi, rixto apo thn arxh (afotou pareis backup oti
thes) giati poio poly fasaria tha sou einai h anabathmisi apo a.aout se ELF,
para na kaneis mia fresh egkatastash me restore oti se endiaferei.

> problhma na to ksanadhmioyrghsw ?  ti einai to ld.so.xx.xx.xx ?

To porgramma pou "fortwnei" dynamika tis .so libraries. Xwris ayto den douleuei
Xrhstos.

> eprepe na parw. Epeidh o foberos Administrator Bassilopoylos Gewrgios
> einai toso busy, den mporei na paei na shkwsei edw kai 2 bdomades ton
> studiofm1.cs.teiher.gr me apotelesma na mhn mporw na parw ta mail ths

A gia ayto ola ta e-mail kanoun bounce ? Kai elegea kai egw tio egine.

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr