NT+...+Linux Help

I.Ioannou roryt at hol.gr
Thu Aug 13 03:18:55 EEST 1998

On 12-Aug-98 Botonakis E. wrote:
> 1. Pws mporw na fortosw NT 4.0 kai Red Hat 5.0 sto idio mhxanhma
> xrhsimopoiontas san boot manager ton LILO ?

Den kserw ti lene oloi oi ypoloipoi, egw eixa to ekseis : Win95+linux me lilo
sthn partition toy linux kai proshmeiomenh aythn san bootable, kai po panw
eriksa NT. Ta NT mou ekana active (boot) thn dikia tous partition prosorina gia
thn egkatastash, kai meta apo mona toys kanan pali bootable aythn tou linux,
kai ola htane mia xara.

Opote ypotheto sthn periptwsh sou :

> (exontas sthsei prwta ta NT kai meta to linux o installer toy RedHat

bazeis to lilo sthn partition toy Linux (an to exesi hdh balei sto MBR bgalto
apo DOS me fdisk /mbr)
Kaneis (me fdisk) bootable (active) thn partition toy Linux
Sto lilo.conf bazeis olous toys klasikous orismous gia na kaneis boot ta NT
(toys idious pou bazeis gia dos)
trexeis lilo

Yparxei kai sxetiko HOWTO, koita linux.gr, argeas, sto CD sou, sta
archives ths listas, k.o.k.

> 2. Poio GUI (window manager) proteinetai gia ta X tou linux ?

Thema goustou/dinatotitwn mhxanhmatos. Koita sta archives ths listas, exei
sizitithei ektenws paliotera

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr