Bugs...

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Aug 11 19:34:17 EEST 1998

Hello all!

Mia kai milame gia source kwdikes, skefthka oti ayto 8a sas endiaferei. (h
syzhthsh ksekinhse otan kapoios filos anefere oti brhke ena mikrofilm me ton
source kwdika toy VMS - profanws mesa sto idio xartokouti poy ton eixa afhsei
egw prin liga xronia, otan phra th megalh apofash na MHN ton balw katw apo th
mplouza moy gia na diakosmhsw to rafi moy m'ayton :>).

 K> Mia kai milame gia bugs, posa lete na exei to VMS afto?

Sxetika liga, einai poly prosegmenos kwdikas.

 K> Xrhsto, mhpws exeis kamia idea gia to pws mporoyme na kanoume
 K> compile kai na egatasthsoume afto to VMS?  Exw ena DEC 3000
 K> pou pisteve 8a to trexei.   Prepei omws na perasoume ta
 K> slides se arxeia kai na broume kai kapoion palio compiler...

De briskeis binaries kalytera? Prepei na exete kapoy apo ton talos, OpenVMS
etrexe. (akoma trexei, molis ekana telnet). An 8eleis, exw to openvms 6.1 apo
ena ergasthrio edw pera.

Oso gia ta sources, 8a h8ela mia fwtotypia - moy glytwsane mia fora, deyterh
fora omws de moy ksefeygoyne. Compile xlwmo to blepw na ta kaneis, apo oti
8ymamai einai grammeno se BLISS, Macro-32, Fortran, kai de 8ymamai ti allo.

An se endiaferei, yparxei kai se CD (ayta einai ta part numbers kai
oi times gia to VMS 5.1, den exw koitaksei gia pio prosfata alla 8a psaksw) :

QB-001A9-U8     VMS LISTINGS CD KIT & LICENSE           $2117
                VMS Listings Kit on Compact Disc

QB-001A9-UA     VMS LISTINGS MT KIT & LICENSE           $2525
                VMS Listings Kit on Magnetic Tape (5 reels @ 6250 bpi)

QA-001AA-DR     VMS V5.1 LST MRCF                       $ 587
                VMS Listings on Microfiche

8a koitaksw an to brw poy8ena :^).

Ciao,
  Christos