Ethernet+Linux/NT+3D2000

Kokras Nikolaos kokni at eexi.gr
Mon Aug 10 13:33:46 EEST 1998

Genika h Combex Readylink einai mia poly kalh seira etrhernet kartwn
basismenes sta chipsets ths RTL alla sta 100Mbs ta pragmata me to linux
den einai eukola. Sigoura to kalytero pou 8a eixes na kaneis einai na thn
pas pisw (an den exeis win95/NT mhxanhma sto spiti gia na thn baleis) kai
na pareis a) 3Com pou pernei olos o kosmos b) Thn poly kalh D-Link
DFE-500TX.  Digital 21140 chipset, trexei me ton tulip driver kai einai
pio fthnh apo thn 3Com (kai pio grhgorh symfwna me kati metrhseis pou
eixa kanei palaiotera). Genika oi kartes pou trexoun me ton tulip driver
einai apo thn empeiria mou autes me ta ligotera problhmata. Fysika kai
prepei na diabaseis to Ethernet-HOWTO opou exei mia analytikh lista me
etaireies-kartes.

Oson afora to filo pou bare8ike to Linux, mou kanei pragmatika entypwsh.
Synh8ws akouga oti einai dyskolo, axaro klp alla bareto ?!? Se auta pou
eipan oi alloi exw na pros8esw mono to e3hs: Kane format, bale winNT kai
_mono_ oti programmata katexeis _nomimws_. Na doume poses wres 8a ante3eis
xwris na bare8eis me ena disko adeio.

H Diamond 3D2000 douleuei kanonika se mena kai malista kai me ton SVGA
driver alla kai ton S3V. O flos pou exei problhma mporei ean den brei lysh
na steilei prwsopiko mail gia na kanoume to setup bhma-bhma. To "no
screens found" pantws den to exw 3anadei san mhnyma kai synepws den mporw
na boh8isw. Eisai sigouros oti exeis kanei to setup twn X swsta ?

Nikos Kokras
kokni at eexi.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr