biblio gia linux

Spiz Kapa spizkapa at hotmail.com
Sun Aug 9 13:45:53 EEST 1998

>To: linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr
>Date: Sun, 09 Aug 1998 02:09:32 +0300
>From: moasi <moasi at freemail.gr>
>Subject: biblio gia linux
>
>geia sas paidia
>eimai enas arxarios sto linux (to ebala prin ~dio bdomades),exw
>kataferei arketa exontas to redhat 5.1,ton p200mmx kai diabazontas to
>man kai ta alla sinodeutika entupa, alla 8a h8ela kati parapanw...
>den eimai teleiws asxetos alla 8a h8ela na ma8w oso pio polla
>mporw gia to sistima auto...
>kanena kalo biblio loipon? ti mou proteinete?
>euxaristw

Geia sou,
         ta biblia pou jerw egw gia linux eivai ola sta agglika kai dev
jerw kata poso 8a se boh8hsei auto, pavtws proswpika vomizw oti to
biblio Redhat Linux UNLEASHED eivai korufh kai epishs biblia ths seiras
Linux in a nutshell kai system administration for Linux/Unix systems
eivai polu xrhsima. Isws va 8eleis va rijeis kamia matia se site tou
tupou amazon.com kai alla paromoia internet bibliopwleia dioti oi times
ekei eivai kaluteres kai h poikilia megaluterh apo to topiko sou
bibliopwleio.
        Elpizw va boh8hsa.

Spiz Kapa
Computer Science