biblio gia linux

Mr. Sotiris Sotiropoulos sotiris.ath.forthnet.gr at nefeli.forthnet.gr
Sun Aug 9 13:18:09 EEST 1998

moasi wrote:

> geia sas paidia
> eimai enas arxarios sto linux (to ebala prin ~dio bdomades),exw
> kataferei arketa exontas to redhat 5.1,ton p200mmx kai diabazontas to
> man kai ta alla sinodeutika entupa, alla 8a h8ela kati parapanw...
> den eimai teleiws asxetos alla 8a h8ela na ma8w oso pio polla
> mporw gia to sistima auto...
> kanena kalo biblio loipon? ti mou proteinete?
> euxaristw

Ypapxei to Running Linux tou Matt Welsh & Lars Kaufman.
Ekdoseis: O' REILLY
To vivlio mbopeis va to vpeis stov Papaswtnpiou.
Eivai polu kalo vivlio kai periexei 650 selides me polla
xpnsima pragmata gia to Linux.
Episns sto idio pafi upapxei kai to vivlio tou Sobel, 8a to
katalaveis exei ap' exw to Piguivo pou paizei me kati
CD. Eivai kai auto kalo.

Pavtws sou sustnvw va pas prwta sto exns site:

    http://pieria.forthnet.gr/LDP/

Ekei upapxouv ta Linux Documents, ta opoia eivai tsamba kai mbopeis va
ta
katevaseis. Alla ti lew to pi8avotepo eivai va upapxouv sta CD tns Red
Hat mazi
me to distribution pou exeis. Pixe mia prosextikn matia kai dev se
kalnptouv tote
kave mia volta sto Papaswtnpiou.

Elpizw va von8nsa,

Xaipetw